Varme Kle sine retningslinjer

Salg

Alle ordrer innsendt på vår nettbutikk må betales med kort før bestillingen blir effektuert. Varene blir sendt så raskt som mulig på hverdager. Ved bestillinger på helligdager, blir varene ikke sendt før på virkedager.

 

Du vil motta en ordrebekreftelse på oppgitt E-postadresse. Uten oppgitt E-postadresse, vil ikke ordrebekreftelse bli sendt, men varene vil naturligvis bli sendt til oppgitt adresse.

 

 

Endre eller kansellere bestillinger

Hvis du ønsker å kansellere ordren, må dette gjøres før den er registrert med oss. Alle kanselleringer må skje skriftlig. Send en E-post til mj@varmekle.no for å se om det er mulig å kansellere før ordren er behandlet. Hvis bestillingen allerede har kommet inn i forsendelsesprosessen, beklager vi å informere deg om at endringer eller avbestillinger er ikke lenger mulig.

 

Hvis du likevel ønsker å avbestille dine bestilte varer på dette tidspunktet, må du sende tilbake varene når du har fått dem. Dette må avtales på forhånd via E-post. Husk at produkt som er brukt eller skittent vil ikke være kvalifisert for kansellering og / eller bytte. Som kunde er du ansvarlig for alle fraktkostnader på returnerte ordrer, med unntak av skadde varer. Kansellerte ordrer blir behandlet som retur.

 

 

Skadde eller ødelagte produkt

Skulle du mot formodning motta en skadet eller defekt vare, vennligst kontakt oss umiddelbart via E-post.

 

 

Tapt produkt under frakt

Normalt vil et sporingsnummer sendes til deg via e-post etter at ordren er behandlet. Forsendelsesfirmaet er ansvarlig for sendingen og kan spore hvor den befinner seg. Kommer ikke varen frem, vennligst kontakt forsendelsesfirmaet eller oss og vi hjelper deg med dette.

 

 

Erstatningsvilkår

Det er vår policy å sende erstatningsvarer for varer som eventuelt er defekt/skadet fra fabrikk. Vi forbeholder oss retten til å vente med dette til vi har fått varen i retur fra kunde. Varer som er ødelagt av kunde blir ikke erstattet, se mer punktet nedenfor.

 

 

Returer

Varme Kle godtar bare nye og ubrukte produkter som returneres for refusjon innen 14 dager etter kjøpet. Hvis produktet ble kjøpt fra en autorisert forhandler, ta kontakt med den aktuelle forhandleren for refusjon. En tilbakebetaling vil bli utstedt etter at varen hadde blitt mottatt og inspisert av en representant fra Varme Kle.

 

Alle produkter som blir returnert og er kvalifisert for en full refusjon av kjøpesummen blir belastet med følgende fratrekk av kjøpesummer: Eventuell frakt og håndteringskostnader. Mottar vi produkt uten at returen er godkjent av oss, forbeholder vi oss retten til å sende produktet tilbake til kunde for kundens regning.

 

Vær oppmerksom på at alle returnerte varer må være i ny, ubrukt og salgbar tilstand i den opprinnelige produsentens emballasje. Den bør omfatte alle papirer, deler og tilbehør for å sikre full kreditt. Dersom en vare er kjøpt fra en av Varme Kle sine forhandlere eller en tredje parts nettside, ta kontakt med forhandleren for refusjon.

 

 

Forsendelser

Forsendelser vil ikke bli gjort til postbokser. Vennligst oppgi en komplett og fysisk leveringsadresse for å hindre eventuelle fremtidige forsinkelser på bestillingen din.

 

 

Beskyttelse av personlige opplysninger

Varme Kle er dedikert til å beskytte ditt privatliv. Informasjon som samles inn, brukes til å forbedre web-innhold, undersøke mulige problemer og for å hjelpe Varme Kle til generelt å forstå hvordan du er i samspill med nettstedet vårt slik at vi kan gi deg aktuelle produkter også i fremtiden.

 

 

Kredittkortinformasjon

Vi lagrer ikke informasjon om ditt kredittkort. Når du legger inn en bestilling, er informasjonen kryptert og sendt til kredittkortselskapet som kontrollerer abonnementet ditt slik at vi kan fortsette bestillingsprosessen.

 

Våre sikkerhetstiltak skal arbeide sammen for å sikre personvernet og for å bistå i å beskytte dine personlige data.

 

 

Personvern

Varme Kle kan ikke leie ut, selge eller dele din personlige informasjon med andre.

 

Varme Kle kan samle E-postadresser når brukerne utfører følgende handlinger på nettsiden vår:

  • Plasserer en bestilling
  • Ber om en informasjon eller utsendelser
  • Ber om tilbakemeldinger eller støtte

 

Hvordan innsamlet informasjon brukes:

  • Sende bestillinger og informasjon
  • Motta betaling for produkter og tjenester
  • Ta kontakt med brukerne om bestillinger
  • Sende kataloger, utsendelser, nyhetsbrev eller andre kampanjetilbud
  • Bistå brukere eller gi tilbakemelding på produkter og tjenester
  • Utvide, tilpasse og forbedre din handleopplevelse